Boss | Дата: Пятница, 29.11.2013, 14:27 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 23320
Статус: Offline
| Перелік необхідних для оформлення документів. Паспорта сторін, довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру; Документ, що підтверджує право власності на відчужуване майно(Свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право на спадщину, тощо); Витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданий державним бюро технiчної інвентаризації (для відчуження) ; Довідка з ЖЕО про склад мешканців (ф. №3), видана в день посвідчення договору; Дозвіл органу опіки та піклування (у разі наявності у „Продавця” неповнолітньої або малолітньої дитини); Заява про згоду дружини (чоловіка) ”Продавця” на відчуження майна, якщо воно було придбано в період зареєстрованого шлюбу (оформлюється нотаріально) Свідоцтво про реєстрацію шлюбу; Заява про згоду дружини (чоловіка) ”Покупця” на купівлю майна (оформлюється нотаріально) Свідоцтво про реєстрацію шлюбу; Довідка про відсутність заборони на відчуження нерухомого майна; Дозвіл органу опіки та піклування (для оформлення відчуження від імені неповнолітнього в тому разі, коли він є співвласником нерухомого майна) Свідоцтво про народження; Заява про згоду батьків "Продавця" на відчуження майна (оформлюється нотаріально); Заява про згоду батьків "Покупця" на купівлю майна (оформлюється нотаріально
|
|
| |